Antrenamentul portarilor – Cursa cu obstacole

Exercitiile PROFESSIONAL FOOTBALL AND SOCCER COACHING

Acest exercitiu ajuta portarii sa salveze suturi consecutive, adresindu-se abilitatii tehnice a acestora. Intreg exercitiul se adreseaza lucrului pentru picioare si abilitatilor tehnice. Suprafata de lucru se aseamana cu o o cursa de obstacole in care fiecare portar, de-a lungul acesteia, respinge mingi la anumite intervale. Miscari variate, pozitia optima, rapiditate. Deasemenea, exercitiul  este foarte bun pentru pregatirea fizica, rezistenta, agilitate, tehnica in regim de viteza. Voi ati crezut ca portarilor le e usor?

Virsta jucatorilor: 14 – profesionisti

DESCRIERE

– Suprafata este de 20/20m
– 6 conuri pentru a marca pozitia unde portarii au interventiile
– 2 gardulete de 10cm
– 2 gardulete de 15cm
– 3 portari (A, B & C)
– 6 mingi

REGULI

– Jocul incepe cu doi portari (B and C) stind la marginea suprafetei de joc, fiecare avind 3 mingi, in timp ce al treilea portar (A) incepe exeritiul din afara suprafetei, in dreptul primului con
– Cele 6 conuri sint plasate in jurul suprafetei, la 6m unul de celalalt, si la 10m de oricare jucator
– La semnalul antrenorului, A sprinteaza spre primul con si trebuie sa apere mingea sutata de  B
– Apoi, A sare peste garduletele de 10cm (ele nu sint asezate pe aceeasi linie) inainte de de a ajunge la urmatorul con pentru a respinge un nou sut al lui B
– Apoi A va alerga cu spatele in zig-zag pina la al treilea con pentru a respinge al-3-lea sut a lui B
– Dupa, A executa pasi adaugati cu fata spre B & C, catre al-4-lea con, unde trebuie sa respinga sutul lui C
– Apoi executa pasi adaugati cu spatele catre B & C, catre cel de-al 5-lea con, unde va respinge al-5-lea sut
– In final, A sare peste doua gardulete de12cm (care nu sint in linie dreapta) pentru a ajunge la ultimul con si a respinge un ultim sut
A finalizeaza exercitiul alergind paralel cu punctul de start

Dupa fiecare tura, se schimba portarii.

PROGRESIE

– Diferite tipuri de suturi sau aruncari

ANTRENORII URMARESC:

– Atentie la calitatea miscarilor si la deplasari
– Pozitia corpului la respingeri si la sariturile peste obstacole
– Portarii vor mentine centrul de greutate jos
– Tehnica respingerii