Sugestii pentru incheierea sedintei de antrenament

Sugestii pentru incheierea sedintei de antrenament

La sfarsitul sesiunii de antrenament, se desfasoara mereu un joc intre echipe si pe suprafete mari. De indata ce acest joc este incheiat, lasati jucatorii sa se racoreasca, dar, inainte de asta, iata cateva idei pentru a face incheierea sesiunii cat mai interesanta. Puteti sa aplicati oricare din ele dupa o sesiune si nu includeti integral pentru ca va va lua prea mult timp. De asemenea, va trebui ca o sesiune scurta de alergare si o sesiune de stretching sa urmeze.

Varsta – 12 ani – profesionisti

Organizare:

–        Echipa dvs de jucatori

–        Cateva jaloane

–        Cateva mingi

Sprint de 18 metri

–        Impartiti echipa in 2 coloane

–        Fiecare coloana sta una langa alta cu jaloane pregatite la 18 metri de la linia de plecare

–        La semnalul antrenorului, primii 2 jucatori din fiecare coloana alearga pana la linia de sosire

–        Castigatorul pleaca spre alergarea de racorire in timp ce pierzatorul se alatura din nou coloanei sale

–        Continuati pana ramane un singur pierzator

Joaca sau stai

–        Jucatorii se aliniaza la linia de mijloc in coloane de cate 8 in timp ce manechini sunt plasati la intamplare in fata portii

–        Antrenorul sta in spatele portii si paseaza mingi pe jos fiecarei coloane

–        Primul jucator din fiecare coloana trebuie sa sprinteze spre minge si sa suteze inscriind din prima

–        Daca jucatorul inscrie, merge sa se racoreasca, altfel, se alatura din nou coloanei

–        Continuati pana fiecare jucator va fi inscris si se va fi racorit

Tineti ritmul

–        Formati grupe de cate 5 jucatori si dati o minge fiecarei grupe

–        Jucatorii stau in cerc si trebuie sa tina mingea in aer

–        De fiecare data cand un jucator cauzeaza celuilalt o greseala, primeste o litera din cuvantul “INVINGATOR”

–         Astfel, cand un jucator determina vreo greseala, primeste “I”, apoi “N” pana cand aduna toate literele

–        De fiecare data cand un jucator greseste si lasa balonul sa cada, pierde o litera

–        De indata ce un jucator completeaza cuvantul “invingator”, se duce sa se racoreasca