Descriere
GOLU
160.00lei
Prețurile cărților Soccer Tutor sunt aproape aceleași la care pot fi achiziționate direct din Anglia. Avantajul dumneavoastră se regăsește în prețul transportului extern (între 20-50% din suma pe care ați fi plătit-o dacă le-ați fi primit din Anglia)!
GOLU
Jocurile de poziționare sunt jocuri de posesie specifice care reușesc să îmbine antrenamentul tacticii colective cu rafinamentul gesturilor tehnice (preluare, control orientat, pasă) și tactice (demarcarea) cel mai utilizate înjoc de către fotbaliști. Din aceste motive, tehnicienii celor mai titrate academii de copii și juniori și cluburi de seniori introduc zilnic cel puțin un astfel de joc în ședința de antrenament.
În carte, care este însoțită de DVD, se pot aprofunda noțiuni specifice, filmate în timp real la o sesiune ținută de Mr.Viscidi, care permit antrenorului să înțeleagă reguli, suprafețe, progresia didactică și variante ale jocurilor de poziționare.
Apoi, sânt evidențiate cele 55 de propuneri de jocuri care necesită minim 6 jucători, ajungându-se la 18.
O publicație completă, extrem de minuțioasă, care deschide noi orizonturi pentru tehnicienii care nu au folosit până astăzi această metodologie de lucru inovatoare și care permite, celor care au utilizat-o cu succes, să aprofundeze multe detalii prezentate de un tehnician de calibrul lui Maurizio Viscidi.
O lucrare de mare calitate care trebuie neapărat cunoscută și aprofundată de fiecare antrenor.
Această carte tratează dezvoltarea colaborării dintre 2 jucători dispuși în tandem, în zonele laterale și în cea centrală (de exemplu, FD MD; MC M Interni; etc.)
Apoi, sunt tratate și expuse pe DVD o serie de exerciții care permit jucătorilor să-și însușească principiile de joc și aspectele tehnice (conducere, preluare, pas și șut la poartă) care sunt importante pentru finalizarea acțiunii.
Studiul este completat prin expunerea dezvoltării jocului în tandem, intern sau extern, pentru modulele 4-2-3-1, 4-3-3, 4-4-2, 4-3-1-2.
In fotbalul modern devine tot mai importantă efectuarea antrenamentului exploatând transferul situațiilor de joc care dau rezultate în jocul oficial.
Lucrul “situațional”, cu prezența coechipierilor și adversarilor, forțează jucătorul să gândească într-o manieră elastică, nu rigidă,
Ținând cont că, prin definiție, fotbalul este un sport situațional, obiectivul trebuie să fie antrenarea jucătorilor astfel încât aceștia să recunoască repede situațiile de joc pe care le întâlnesc în jocul oficial.
Astfel, cum este evidențiat în carte și demonstrat pe DVD, obiectivul poate fi realizat printr-o progresie didactica a jocului în tandem, intern și extern, ce prevede trecerea de la situații de joc simple la situații de joc complexe.
Echipa este cea care permite jucătorilor, indiferent de nivelul lor, să arate tot ce au ei mai bun și să ajungă la o valoare care să influențeze rezultatul final al partidei. Însă echipa își poate defini stilul de joc numai dacă jucătorii răspund colectiv și la momentul oportun diferitelor contexte tactice apărute în joc. Sarcina antrenorului este aceea de a identifica, standardiza și antrena situațiile de joc, astfel încât jucătorii și echipa să recunoască și să știe să rezolve eficient diverse contexte tactice. Acestea sunt principiile care au ghidat autorul în realizarea unei cărți în care, atât faza ofensivă cât și faza defensivă, sânt descompuse în procese tactice specifice, unde sânt evidențiate mijloacele colective și detalile geometrice utilizate în mod colectiv pentru a îndeplini toate sarcinile care pot să apară în joc.
Analiza este completată de studiul detaliat al contramăsurilor împotriva diferitelor sisteme de joc, precum și de analiza celorlate aspecte necesare antrenorului pentru a optimiza procesul de predare.
Cartea trasează o nouă abordare în organizarea colectivului, nu se concentrează pe execuția rigidă, stereotipă a traseelor de joc, ci pe capacitatea jucătorilor de a se coordona, interpreta și rezolva într-o manieră flexibilă situații specifice de joc.
Un nivel de analiză nemaiîntâlnit într-o carte care se vrea o sursă de inspirație continuă pentru antrenorii de toate categoriile.
Există mulți antrenori care au cunoștințe și competențe specifice, dar puțini cei care pot să-și ghideze echipa către atingerea obiectivelor fixate; de fapt, capacitatea de manipulare conștientă a instrumentelor de leadership, nu competențele, face diferența. Unii posedă nativ calitați de leadership, e suficient pentru ei să prindă puțină încredere în potențialul lor și astfel să ajunga la valoarea unui rezultat bun.
Și cei care nu posedă predispoziții naturale de a comanda pot deveni leaderi, cu condiția să fie inoculate și consolidate unele caracteristici indispensabile atitudinii leadershipului.
În această carte, Stefano Tavoletti și Walter Zenga, prin intermediul noțiunilor teoretice și practice, trasează calea pentru a deveni leaderi cu autoritate, capabili să controleze charisma și comunicarea.