Descriere
200.00lei
Prețurile cărților Soccer Tutor sunt aproape aceleași la care pot fi achiziționate direct din Anglia. Avantajul dumneavoastră se regăsește în prețul transportului extern (între 20-50% din suma pe care ați fi plătit-o dacă le-ați fi primit din Anglia)!
Două mișcări egale pot utiliza aceiași mușchi dar nu același neuron; invers, mișcări diferite care produc aceiași acțiune activează același neuron. Scopul acestei cărți este acela de a da o viziune alternativă antrenamentului, nemaiantrenând un singur mușchi sau lanțurile cinetice, ci actul motoriu finalizat sau acțiunea: finalul mișcării.
În materialul pe care vi-l propun nu mai prevăd mișcările nespecifice, cum ar fi turele de teren sau alergările intermitente bazate pe simple curse liniare sau schimbări de direcție, ci antrenamentul, și ca atare adaptarea, vine direct din acțiunea motorie și din sistemele funcționale implicate în modelul prestativ.
Soluția acestei probleme vine din crearea de către autor a unei metode de lucru – Intermitența Tactică – în care jucătorii nu antrenează simplu alergarea, ci abilitatea de a se mișca în spațiu-timp, utilizând musculatura sau mai bine, punând în aplicare programele motorii cu adevărat implicate în modelul prestativ fotbalistic.
Un ghid despre învățare, comunicare și interacționare cu jucătorul și echipa, dar și cu părinții, profesorii și psihologii sectorului juvenil.
Cineva care învață să joace, să câștige o partidă, cineva pe care să-l iubești și să-l urăști, să fie respectat și provocatoar; paratrăznet furiei părinților, cel care consolează disperarea copiilor. Omul care rar este iertat și la fel de rar lăudat.
Cine e cu adevărat antrenorul de copii? În această carte ne ocupăm de el, căutând să înțelegem de ce figura sa este atât de importantă și de ce trebuie să interpreteze diferite roluri.
Ne ocupăm de “antrenorul meu”: cum predă, cum comunică, raportul cu copilul, cu echipa și părinții, care trebuie să fie comportamentul de-a lungul antrenamentelor și jocurilor, cum transmite competențele sale jucătorului și grupului și cum devine pentru copiii lui…antrenorul „meu”!
Această carte tratează dezvoltarea colaborării dintre 2 jucători dispuși în tandem, în zonele laterale și în cea centrală (de exemplu, FD MD; MC M Interni; etc.)
Apoi, sunt tratate și expuse pe DVD o serie de exerciții care permit jucătorilor să-și însușească principiile de joc și aspectele tehnice (conducere, preluare, pas și șut la poartă) care sunt importante pentru finalizarea acțiunii.
Studiul este completat prin expunerea dezvoltării jocului în tandem, intern sau extern, pentru modulele 4-2-3-1, 4-3-3, 4-4-2, 4-3-1-2.
In fotbalul modern devine tot mai importantă efectuarea antrenamentului exploatând transferul situațiilor de joc care dau rezultate în jocul oficial.
Lucrul “situațional”, cu prezența coechipierilor și adversarilor, forțează jucătorul să gândească într-o manieră elastică, nu rigidă,
Ținând cont că, prin definiție, fotbalul este un sport situațional, obiectivul trebuie să fie antrenarea jucătorilor astfel încât aceștia să recunoască repede situațiile de joc pe care le întâlnesc în jocul oficial.
Astfel, cum este evidențiat în carte și demonstrat pe DVD, obiectivul poate fi realizat printr-o progresie didactica a jocului în tandem, intern și extern, ce prevede trecerea de la situații de joc simple la situații de joc complexe.
Există mulți antrenori care au cunoștințe și competențe specifice, dar puțini cei care pot să-și ghideze echipa către atingerea obiectivelor fixate; de fapt, capacitatea de manipulare conștientă a instrumentelor de leadership, nu competențele, face diferența. Unii posedă nativ calitați de leadership, e suficient pentru ei să prindă puțină încredere în potențialul lor și astfel să ajunga la valoarea unui rezultat bun.
Și cei care nu posedă predispoziții naturale de a comanda pot deveni leaderi, cu condiția să fie inoculate și consolidate unele caracteristici indispensabile atitudinii leadershipului.
În această carte, Stefano Tavoletti și Walter Zenga, prin intermediul noțiunilor teoretice și practice, trasează calea pentru a deveni leaderi cu autoritate, capabili să controleze charisma și comunicarea.